Nézze meg ezeket az ötleteket a menedzserszűrés jobb megértéséért
Mindannyian nem akarunk több milliárd forintot birtokolni. Persze, mindenki szeretne anyagilag biztonságban lenni, nem mindenki törekszik arra, hogy gazdag legyen. Fel kell hívnia a közönség figyelmét, és forgalmat kell vonzania az oldalára, hogy minél több emberrel ismertesse meg termékeit vagy szolgáltatásait. menedzserszűrés egy fantasztikus módja annak, hogy némi extra pénzt keressen. Tudjon meg többet, ha elolvassa ezt a darabot.
Ha már van egy jó számú feliratkozója, küldjön folyamatosan tartalmat. Ez fenntartja az emberek érdeklődését az iránt, amiről beszél, és időnként említést tehet a termékeiről. Próbáljon meg havonta egyszer hírlevelet küldeni, hogy legyen elég információja, és mégis rendszeresen küldjön valamit.
Próbáljon meg egy olyan logót kialakítani, amely az Ön által kínált termékhez igazodik. Ez a taktika jól működik a nagyvállalatoknál, így érthető, hogy a kicsiknél is jól fog működni. Olvasói fel fogják ismerni a logóját, és ez hitelességet ad Önnek. Azt szeretné, ha az olvasók tudnák, hogy milyen tartalom a tiéd, hogy biztosan tőled is vásároljanak.
Amikor internetes marketingesként cikkeket tesz közzé több könyvtárban, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy: soha ne publikálja ugyanazt a cikket kétszer. Mindig ügyeljen arra, hogy változtasson a dolgokon, és új, friss szemszögből közelítse meg a témát. Kettő, a linkeket tartsa meg a szerzői életrajzában, hogy a cikk ne tűnjön spamnek.
Ha megnézi, hogy más szerzők mit publikálnak odakint, az nagyszerű módja annak, hogy segítsen a menedzserszűrés kampányának fejlesztésében. Mindig el kell kerülni, hogy bárki tartalmát plagizáljuk, de azt is látnia kell, hogy a szakértők hogyan jutnak el a saját résükhöz az általuk írt és terjesztett tartalmakon keresztül.
Próbáljon meg olyan cikkeket írni, amelyek képesek segíteni az embereknek a problémáik megoldásában. Ha egyszer pontosan megválaszolt egy kérdést az olvasónak, akkor nagy valószínűséggel a jövőben is visszatérnek további megoldásokért.
Őrizzen meg másolatokat mindenről, amit online közzétesz, valamint minden levelezésről és hozzászólásról, amit ír. Ha ezekről másolatokat ment, később felhasználhatja őket saját cikkeiben. Ezt nevezzük címkejogoknak vagy PLR-nek. A Private Label Rights csodálatos kiegészítéseket tesznek a cikkeidbe.
Ha a menedzserszűrés kampánya olyan formátumokat tartalmaz, amelyek lehetővé teszik az olvasók visszajelzését (pl. blogolás), akkor minden cikket egy kérdéssel zárva ösztönözze a részvételüket. Ez arra sarkallja az olvasókat, hogy alaposabban átgondolják a cikkét. Azok az olvasók, akik válaszolnak, bekapcsolódnak egy közösségi vitába, ami közelebb köti őket az online jelenlétéhez, és valószínűbbé teszi, hogy újra elolvassák a munkáját.
Ha több cikket küld be, ügyeljen arra, hogy azok mindegyike következetes legyen. Akárcsak a tervezésnél, minden cikknél ugyanazt a formátumot kell követnie. Az időmértéknek és az általános hangnemnek is azonosnak kell lennie. Mindegyiknek úgy kell tűnnie, mintha ugyanaz a személy írta volna őket, ami így is van.
Ha egy bizonyos érzelem megfelelő mennyiségét fecskendezi bele a marketingcikkbe, az nem csak hitelesebbé teheti azt az olvasó számára, de nyitottabbá is teheti őket arra, amit a cikk sugall. Az érzelmekkel teli cikkek sokkal érdekesebbek lehetnek, mint egy unalmas cikk.
Mindig tegye egyedivé a tartalmát. Ne mások által írt cikkek alapján írjon, vagy másoljon cikkeket, és csak néhány szót változtasson meg. A 100 százalékban eredeti cikkek mind az olvasók, mind a keresőmotorok számára kiemelkednek. Ha olyan témáról ír, amely már jól lefedett, adjon hozzá egy csavart vagy egy új nézőpontot, hogy egyedi maradjon.
A passzív jövedelem folyamatos áramlása nagyon kívánatos. Ha az a célja, hogy valódi pénzügyi előrelépést érjen el, olvassa el az ebben a cikkben található tippeket, és rendszeresen használja őket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.