Tanulja meg, hogyan kezelje a hírnevét
Ha azt tervezi, hogy hosszú ideig működtet egy vállalkozást, akkor jobb, ha gondoskodik arról, hogy szilárd hírnevének kiépítésén dolgozzon. Ha nem, más vállalkozások és rosszkedvű ügyfelek élve felfalják Önt. Nem mintha teljesen megvetnének, de ez az élet ténye. Mindenképpen meg kell tanulnia, hogyan kezelje vállalkozása hírnevét.
Soha ne veszítse el a hidegvérét az ügyfelekkel szemben a közösségi média fórumain. Még ha nem is ért egyet egy ügyféllel, ne támadja meg, és ne viselkedjen durván vele szemben. Próbáljon meg a lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig viselkedjen professzionálisan, mivel nem akar rossz hírnevet kelteni a vállalatának.
Ha közösségi médiaoldalakat használ, képesnek kell lennie arra, hogy nyomon kövesse az egyes posztok sikerét. Számos olyan program áll rendelkezésre az interneten, amely segít nyomon követni a vállalkozásával kapcsolatos említéseket. Ezek a programok arról is tájékoztatják Önt, ha egy felhasználó megosztja az Ön posztját barátaival és családtagjaival.
Próbálja meg követni az ügyfeleit nem sokkal azután, hogy vásároltak. Így nagyobb valószínűséggel fejezik ki Önnek az aggályaikat, ahelyett, hogy az egész interneten megosztanák azokat. Ezt kihasználhatja arra, hogy megoldja a problémát, mielőtt az kicsúszik a kezéből.
Amikor az online negatív értékelésre választ készít, igyekezzen a lehető legkevésbé megemlíteni a cég nevét. Minél többször szerepel az oldalon, annál valószínűbb, hogy ez a keresőmotorok találatai között magasabban fog megjelenni, ami hatalmas csapást jelent vállalkozásának hírnevére.
Ahhoz, hogy nyomon követhesse vállalkozása hírnevét, figyelemmel kell kísérnie, hogy mit és hol mondanak az emberek. Meg kell találnia azokat az online területeket, ahol az emberek az Ön iparágáról beszélgetnek, és ott kell lógnia. Tegyen közzé néhány linket olyan megjegyzésekre, amelyek pozitívak, és törekedjen arra, hogy gyorsan reagáljon a kritikákra.
Fenntartani a jó kommunikációt az ügyfeleivel, hogy jó hírnevet alakítson ki. Az ügyfelek nem szeretik, ha nem tudnak semmit a dolgokról. Ha naprakészen és tájékozottan tartja őket, értékelni fogják ezt a jó szolgáltatást Öntől. A vállalatába vetett bizalmuk nőni fog, és ezzel együtt az Ön hírneve is javulni fog.
Ha online van, és tudja, hogy olyasmit akar tenni, ami tönkreteheti az üzleti hírnevét, mindig használjon álnevet. Ezáltal lesz hová elrejtőznie, így senki sem tudja, hogy Ön az. Ne mondja ezt el senkinek, különben megkockáztatja, hogy mások is rájönnek.
A jó online hírnévkezelés kulcsa a tervezés, a közösségi médiaoldalak gondos figyelemmel kísérése és a keresőmotor-optimalizálás szakértői használata. Ezek a kulcsfontosságú tevékenységek segítenek előre jelezni és elkerülni az elégedetlen ügyfelek és trollok által okozott problémákat. Ügyeljen arra, hogy eltávolítsa azokat a káros megjegyzéseket, amelyek semmit sem tesznek hozzá a közösségi médián belüli interakciókhoz, és használja jól a kulcsszavakat, hogy legjobb tartalmait a keresőmotorok rangsorának élén tartsa.
A hírnévmenedzsment egyik kulcsfontosságú eleme a márkanév igénybevétele, különösen az interneten. Gondoskodjon arról, hogy más vállalkozások vagy magánszemélyek ne használhassák az Ön hírnevét saját céljaik erősítésére vagy az Ön lejáratására. Használjon csak egy nevet az összes online helyszínén, beleértve a közösségi médiát is, és biztosítsa annak minden olyan nyilvánvaló változatát, amelyet egy versenytárs kihasználhat.
Ideje bekapcsolni a gyújtáskapcsolót, és megvalósítani ezeket az ötleteket. Az iparágon belüli jó hírnevének biztosítása az, amiről minden szól. Most, hogy ezeket a tanácsokat megkapta, van néhány dolog, amit meg kell tennie. Azzal, hogy üzleti imázsát ott tartja, ahol lennie kell, megtartja azokat az ügyfeleket, akik az Ön helyére jönnek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.