Érje el céljait ezekkel a marketing tippekkel
Az internet nagy lehetőségeket rejt magában egy vállalkozás marketingjére, és a cikkmarketing ma az egyik leghatékonyabb módszer. A cikkekkel történő marketinget egyszerű megtenni, de tudnia kell, milyen technikákat kell alkalmazni ahhoz, hogy valóban valódi eredményeket kapjon, amelyekre számíthat. Ha először megnézi ezeket a tippeket, megtudhatja, hogyan működhet mindez az Ön javára.
Ha több cikket ír egy témában, feltétlenül hivatkozzon rájuk! Az olvasók nem csak az egy cikket fogják elolvasni, de nagy eséllyel megnézik a többit is, amit a témában írt, ha éppen előttük állnak. Ez növeli az egy személytől származó hirdetési bevételt.
Használja a közösségi média megosztási gombjait, például a „Közzététel a Facebookon” és a „Tweet ezt” azon a webhelyen, ahol közzéteszi cikkeit. Ha cikkének visszhangja van valakinek, megoszthatja azt barátaival, és további eladásokat generálhat. Ne használja maga azonban a gombokat, mivel egy „függetlenül népszerű” cikk kevésbé valószínű, hogy spamnek tekinti.
Maradjon a témánál. A cikknek mindig relevánsnak kell lennie az általa népszerűsített tartalom szempontjából. Ha lakásfelújításról ír, nincs ok arra, hogy belevessen egy történetet a legutóbbi Bahamákon töltött nyaralásáról. Az olvasók azt szeretnék, hogy a tartalom megfeleljen a témának, ezért ügyeljen arra, hogy ne tévedjen túl messzire.
Tegyen közzé cikkeket a 10 legjobb ingyenes cikkkönyvtár közül a lehető legtöbbben. Győződjön meg róla, hogy cikkei egyediek és jól megírtak. Ismerkedjen meg az egyes címtárak benyújtási követelményeivel, valamint azok feltételeivel. Egyes címtárak minimális szószámmal rendelkeznek, és az egyik, a Buzzle, nem fogad el olyan cikket, amelyet bárhol máshol tettek közzé az interneten a közzétételük előtt.
Amikor magukat a cikkeket írja, el kell felejtenie a cikk marketing stratégiáját. Felejtse el, hová küldik be a cikket. Felejtse el az új olvasókat, akiket szeretne vonzani. Felejtse el a kulcsszavakat. Amikor ír, ne csináljon mást, csak írjon. A cikk elkészülte után bőven lesz ideje finomítani és stratégiát kialakítani. Írás közben semmi másra ne koncentráljon, csak az új tartalomra.
Amikor a következő cikk első vázlatát készíti, ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk be nem fejeződik. Az ilyen részletek feletti izzadság a kompozíció közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és javítást a vázlat elkészültéig. Gyorsabban fog írni és jobban is.
Ha pontosan azt adja meg olvasóinak, amit akarnak, az nagyszerű módja annak, hogy növelje forgalmát és eladásait a cikkmarketing terén. Szánjon rá időt, hogy kitalálja a résközönségét. Miután rájött, mit akarnak, győződjön meg róla, hogy folyamatosan azon dolgozik, hogy eljuttassa nekik. Maradjon éles és koncentrált, ez a lényeg.
A cikkmarketing talán legszebb aspektusa: a marketingesek által manapság használt munkatechnikák többségét a marketingesek gondolták ki és alkalmazták. Ez azt jelenti, hogy bármilyen nagyszerű az ötlete, amely ellentmond, könnyen a következő legkelendőbb e-könyvvé válhat a hatékony marketingről.
Nincs szükség webhelyre vagy blogra ahhoz, hogy kiváló cikkmarketinges legyen, de akkor is fel kell lépnie, és különböző webhelyeken és blogokon ismertté kell válnia. Sokan úgy gondolják, hogy a cikkmarketing egy rövid út az internetes marketingben, de valójában sokkal több munkával jár, mert folyamatosan cikkeket kell írni és különböző helyekre feltenni.
Ha azt szeretné, hogy az olvasók teljesen megértsék, mit szeretnének tenni, készítsen lépéseket a cikkben. Ezeket elfedheti a tartalomban, hogy ne az utasítások hosszú listájaként jelenjenek meg, de fontos, hogy ne csak azt mondja el olvasóinak, hogyan kell valamit csinálni, és ne csak azt, hogy valamit tenniük kell.
Segítségre van szüksége, hogy ihletet merítsen egy cikk írásához? Tekintse meg a híreket, ha érdekes történeteket találhat, amelyeket a saját réséhez köthet. Figyelmeztetéseket kaphat a hírösszesítő webhelyekről, hogy tájékoztassák, ha új hírek jelennek meg a kívánt témákban. Az aktuális események cikkében való felhasználása segít abban, hogy minden aktuális és érdekes legyen az olvasók számára.
Fontos, hogy frissek maradjanak azokkal a cikkekkel, amelyeket marketingre használnak. A cikkek változatos és állandó változtatásával elkerülhető, hogy cikkeik elavuljanak. Azok a cikkek, amelyek valamilyen szempontból mindig hasonlóak, azt eredményezik, hogy a cikkek kevésbé hatékonyan vonzzák a nézőket.
Vállalkozásának online marketingje nagyszerű módja annak, hogy széles körű láthatóságot szerezzen a piacon. Azonban a megfelelő stratégiákat kell alkalmaznia, és a cikkmarketing olyan módszer, amely éles stratégiákra támaszkodik. Kezdje azzal, hogy megfogadja ezeket a tippeket, és jobban átlátja, hol kezdje el cikkeit.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.