Hasznos tanácsok a hírneve kezeléséhez
Mennyire fontos számára a vállalkozása? Ha elkötelezett a vállalkozása iránt, fontos, hogy ügyfelei is azok legyenek. Ez azzal kezdődik, hogy jó hírnevet szerezzünk a kulcsfontosságú közösségek körül. Folytassa az olvasást, hogy hasznos tippeket tudjon meg a jó hírnév megőrzéséhez.
A cég hírnevének építése érdekében be kell szereznie a nevét. A cég vagy a termék neve elengedhetetlen a márka felismeréséhez. Számos webhelyen ellenőrizheti terméke vagy cége nevét, hogy megbizonyosodjon arról, hogy valaki más nem használja.
Őrizze meg jó hírnevét azáltal, hogy elégedetlen ügyfelet elégít ki. Ezzel megmutatja másoknak, hogy Ön jó üzlettulajdonos. Ha ez online megtehető, a jutalom még nagyobb. Ez lehetőséget ad másoknak, hogy lássák, hogyan kezelte a problémát, és fogékonyabbá válik az Önnel való üzletkötésre.
Győződjön meg arról, hogy vállalkozásának legalább több weboldala a vállalkozás nevére van optimalizálva. Azt szeretné, ha a Google felismerné az Ön vállalkozásának kezdőlapját, mint az Ön vállalkozásáról szóló mérvadó internetes webhelyet. Azt szeretné, hogy az első számú keresési pozíció legyen a vállalkozása nevének keresésében, ne pedig a második vagy harmadik helyen álljon egy Wikipédia-cikk vagy valamilyen blog mögött. Győződjön meg arról, hogy az Ön webhelye az első adatlap, amelyet valaki meglát, amikor a Google-on keresi a márkáját.
Vállalkozása online hírnevének javítása érdekében próbálja meg optimalizálni weboldalait az alapvető keresőkifejezéssel. Általában ez egyszerűen a vállalkozás neve. A legnagyobb keresők a tekintélyt részesítik előnyben. Ez biztosítja, hogy a keresési oldalakon előkelő helyen szerepeljen.
Online vállalkozása hírnevének javítása érdekében ügyeljen arra, hogy sok tartalmat tegyen közzé. Bár szinte lehetetlen teljesen eltávolítani a negatív tartalmat az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmat a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira tolják. Ezért, ha a cég negatív megjegyzései visszaszorulnak az ötödik vagy hatodik eredményoldalra, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.
Ha valamilyen promóciót vagy különleges ajánlatot kínál, mindenképpen legyen titok. Ez elengedhetetlen azokban az esetekben, amikor nagy kedvezményt kínál a panasz kezelésére. Nem akarja, hogy ezek az „ingyenes ajándékok” elterjedjenek, mert mások is részt akarnak venni az üzletben.
Legyen professzionális, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes zsargon és szleng használatát, például LOL, YW vagy TY. Legyen mindig profi. Válaszoljon a megjegyzésekre ugyanúgy, mint az ügyfelei számára egy személyes találkozón. Használjon megfelelő nyelvet, és olvasson el minden választ, mielőtt közzéteszi őket.
A cég hírnevének online kezelésének legjobb módja, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A hurokban való tartózkodás elengedhetetlen ahhoz, hogy a negatív zümmögést elnyomhassuk. Ezt úgy teheti meg, hogy Google Alerts szolgáltatással rendelkezik a cége nevére, vagy felvesz egy céget, aki felügyeli ezt Ön helyett.
Vannak, akiknek egyszerűen lehetetlen ésszerűen tetszeni. Ha úgy gondolja, hogy ügyfelének irreleváns vagy valótlan panasza van, tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye. Vállalkozástulajdonosként néha fel kell szívnia büszkeségét, és el kell gondolkodnia azon, hogy ügyfelének mindig igaza van.
Legyen óvatos az interneten megosztott információkkal. Legyen óvatos, nehogy később Ön ellen fordíthassák. Még akkor is óvatosan kell eljárnia, ha közösségi oldalait nem érik el sokan.
Most már nagyon is tisztában van vele, milyen fontos a hírneve vállalkozása sikeréhez. Ez azt jelenti, hogy megőrizze a hírnevét. Használja a fenti hasznos tippeket és trükköket hírnevének kezeléséhez és ügyfelek megszerzéséhez.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.