Rövid, intelligens útmutató az e-mail marketinghez
Az e-mail marketing hatékony eszköz a mai technológia orientált, internet alapú világban. Segítségével kölcsönhatásba léphet az ügyfélkörrel a nyereség növelése, valamint új ügyfelek szerzése érdekében. Bármilyen erős is az eszköz, könnyen vissza lehet lépni. Nagyon vékony a határvonal az e-mail marketing és a spam között. Szerencsére az alábbi cikk segít az e -mail marketing használatában, anélkül, hogy szükségtelen spamelésre lenne szükség.
Mindig kérjen engedélyt, mielőtt marketing e -maileket küld a potenciális ügyfeleknek. Ha kéretlen e-maileket küld, akkor gyorsan spammernek minősítik. Az üzenetek küldésére vonatkozó engedély megszerzése nem feltétlenül nehéz feladat; kínáljon értékes dolgokat ügyfeleinek cserébe az e-mailek küldésének lehetőségéért, például kedvezményt, kupont vagy egyéb regisztrációs ösztönzőt.
Csökkentse minimálisra a grafika használatát az ügyfeleknek szóló e-mailekben. Sok e-mail szolgáltatás nem engedélyezi a fényképezést, ezért a fotófüggő megközelítés nem hatékony. Ezenkívül az e-mail programok nagy képtartalmú e-maileket küldhetnek a kéretlen levelek mappájába.
Annak érdekében, hogy elhárítson minden aggályt a spammel kapcsolatban, és biztosítsa, hogy senki se legyen ott véletlenül az előfizetői listáján, fontolja meg a kettős részvételi stratégia alkalmazását. Az első üzenetnek valamilyen további műveletet kell igényelnie, például válaszolnia kell vagy rá kell kattintania egy linkre, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az olvasó szeretne további e-maileket kapni.
Olyan tartalmat dolgozzon ki, amely érdekes és informatív az ügyfélkör számára. Az üzenet legyen vonzó, és ne legyen tele száraz, unalmas tartalommal. A címzettek nagyobb valószínűséggel olvassák végig, ha nem túl hosszú. Amint látják, hogy tartalma releváns, hírneve nőni fog.
Ne feledje, hogy olvasói nap mint nap valószínűleg mobileszközön vagy akár okostelefonon is elolvassák e-mailjeit. Az ilyen típusú eszközökön sokkal kevesebb képernyőterület áll rendelkezésére. Legyen óvatos a mobileszközök korlátaival. Győződjön meg arról, hogy e-mailjei kompatibilisek velük.
Kínáljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben lebonyolított tanfolyamot. Ki kell fejlesztenie egy meghatározott mennyiségű automatikus válaszadót, a leckét szakaszokra bontva. Négy-hat szakasznak megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze be a részeket egyenként 24 óránként. Ez számos előnnyel járhat, például webhelye fejlesztésével, ügyfelei bizalmának megszerzésével, tekintélyének fejlesztésével és e -mail bázisának kiépítésével.
Ne foglaljon állandó lakóhelyet olvasói postaládájában. Ne feledje, hogy számos okból küldenek leveleket, a munkahelytől a családig. Valószínűleg megosztja ezt a helyet más marketing szakemberekkel. Elég gyakran küldjön üzeneteket ahhoz, hogy a mentális radarjukon maradjon, de hetente többször valószínűleg bosszantani fogja őket, és visszaüt.
A webhelyére érkező látogatók rábírják a levelezési listákra való feliratkozást, ez kiváló módja annak, hogy felállítsa feliratkozási listáját. Győződjön meg arról, hogy ez a lehetőség is megtalálható a webhelyén, hogy ők is regisztrálhassanak.
Ha vállalkozása követi a márkaépítési irányelveket, a marketinges e-maileket mindig tartsa összhangban ezekkel az irányelvekkel. Használja ugyanazt a színmintát, amelyet rendszeresen használ, és vegye fel a cég logóját is minden elküldött e-mailben. Az e-mailek felismerhetővé tételével kihasználhatja a már eddig is keményen megdolgozott jó hírnevét.
Ahogy korábban említettük, az internet által uralt világban az e-mail marketing hatékony eszköz. Bár jó célokra használható, például potenciális és jelenlegi ügyfelekkel való kapcsolattartásra, visszaélhet vele, spam formájában. Ha e-mailes marketinget használ, tartsa szem előtt ezt a cikket, és üzenetei nem kerülnek a címzett spam mappájába.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.