Növelje vállalkozását a Facebook marketing segítségével
A Facebook marketingnek több dolga van, mint egy Facebook oldal létrehozása. Ha még nem ismeri a Facebookot, vagy kampánya még nem látott eredményt, akkor valószínűleg csak további információkra van szüksége, hogy sikeres lehessen. Olvassa el, hogy megtudja, mit kell tennie annak érdekében, hogy vállalkozását a Facebookon értékesítse.
Használja ki jól a Facebook Insights szolgáltatást. Hetente érdemes felkeresnie ezt a funkciót, hogy képet kapjon arról, hány embert keresett meg. Részletes számokat kaphat az egyes frissítésekről, valamint a heti felhasználások számát.
Döntse el, miért szeretne Facebook -oldalt létrehozni. A többi marketinghez hasonlóan a vállalkozás megtérülésének maximalizálása érdekében meg kell értenie, hogy miért az első helyen áll a marketing. Meg kell határoznia marketing céljait, és létre kell hoznia egy megfelelő marketingstratégiát. Facebook oldalát a marketingstratégiáját szem előtt tartva kell létrehoznia.
Ha nincs értékes mondanivalója a közönségnek, ne mondjon semmit. Az emberek nem akarják felkeresni az oldalát, és haszontalan és/vagy keltezett információkkal kezelik őket. ha nincs semmi releváns és egyedi, amiről beszélhet, próbálja meg megosztani az azonos résen lévő linkeket vagy videókat.
Gondolja át, miért létezik az oldala. Egyszerűen megpróbál hírt adni a cégéről és az új termékekről? Vagy az oldal fórumként működik az ügyfelekkel való jobb kommunikáció érdekében? Ha világos képet kap arról, hogy mit szeretne az oldala, elkezdhet dolgozni marketing céljain.
Ne felejtse el feltüntetni elérhetőségeit a vállalkozás Facebook -oldalán. Ennek tartalmaznia kell ugyanazt a céget, a telefonszámot és a vállalkozás címét. Ha valakit érdekel, hogy mit lát a Facebook -oldalán, elengedhetetlen, hogy rendelkezzen elérhetőségeivel, hogy többet megtudjon.
A Facebook lehetővé teszi, hogy profil- és borítókép is legyen. Győződjön meg arról, hogy mindkettőnek köze van a vállalkozásához. Ezenkívül ne tegye a képeket túl bonyolulttá vagy feltűnővé. Azt szeretné, ha könnyen azonosíthatók lennének a célpiac számára. Ha nem, valakit zavarba hozhat, hogy valójában miről szól az oldala.
Legyen kommunikatív. Ha valaki arra törekszik, hogy kérdést írjon Önnek, vagy akár csak valami pozitívat mondjon a cégéről, akkor feltétlenül válaszoljon. Segít a jóakarat kialakításában, és sokat elárul önről, mint vállalkozástulajdonosról. Az új ügyfeleket és a potenciális ügyfeleket lenyűgözi, hogy mennyire reagál.
Kérjen tanácsot más ismerőseitől a Facebookkal kapcsolatban, ha még nem ismeri. A Facebook már hosszú évek óta létezik, és ennek köszönhetően sokan nagyon sokat tanultak arról, hogyan lehet hatékonyan optimalizálni egy oldalt az oldalon. Valószínűleg meg fog lepődni, mennyi tanulnivalója van.
Használja a bejegyzésütemezési eszközt a Facebookon. Ha rendszeresen tartja a bejegyzéseket, ahelyett, hogy összegyűjti őket, majd hagyja ülni, az több látogatót vonz. Ha úgy gondolja, hogy a jövőben nem lesz ideje heti vagy napi bejegyzések készítésére, hozzon létre egyszerre több idősemleges bejegyzést, és ütemezze be későbbi megjelenésüket.
Mint látható, a Facebook marketing egy kis erőfeszítést igényel. Most azonban, hogy tudja, mit kell tennie, elég könnyűnek kell lennie az induláshoz. Tehát szálljon fel a számítógépére, és hozza létre első bejegyzését még ma. Ha használja tippjeinket, szinte azonnal meglátja a sikert.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.