online marketing ügynökség article marketing
Ez hasznos, mivel forgalmat hoz az oldalára. Számos cikkkönyvtár ingyenes, és lehetővé teszi, hogy a cikk alján hivatkozást szerezzen; néha forrásként. Engedélyezhet annyi beküldést, amennyit írt, és minél többet hozhat ki belőlük, ha forgatja őket.
Ha cikket forgat, akkor használjon embereket, ne szoftvert. A cikkcsavaró szoftver gyakran nevetséges eredményeket hoz, és a webes szörfösök csak vállat vonnak és kattintanak. Az emberi fonókészülékek viszont nemcsak jobban képesek átírni a tartalmat, hogy elkerüljék a keresőmotor duplikált tartalmi szankcióit, hanem olyan átírásokat is generálhatnak, amelyek kissé eltérő hangjelzést adnak, amelyek közül egy vagy több több konverziót eredményezhet, mint a többiek (megtalálja ezt az A / B teszteléssel lehet egymással szemben forgatni).
Az informatív cikkek fellendíthetik vállalkozását. Az olvasók jobban bíznak benne és tiszteletben tartanak téged, ha cikkeid bizonyítják a terület ismereteit. Cikkének képesnek kell lennie arra, hogy friss információkat nyújtson, minél informatívabb, annál magasabb a rangja.
Írja át a cikket minden benyújtáshoz. A keresőmotor „másolat nélküli” házirendjének legyőzéséhez egyszerűen csak kissé kell átírnia a cikkét minden egyes benyújtáskor. Annyira változtassa meg, hogy úgy tűnik, hogy nem ugyanaz a cikk, és a keresőmotorok több vissza-linket biztosítanak, egy-egy minden új beküldött beküldéshez.
Időnként felhívhatja az olvasó érdeklődését azáltal, hogy a cikket egy viccgel indítja. Kalibrálja humorát barátjának vagy családtagjának, mivel néhány vicc írásba esik. Ha megtudja, melyik a jó, a cikk sikeres lesz.
Amikor elõször kezdi el hirdetéseket írni, nagyszerű elírni, mintha egy cikket írt volna. Ennek oka az, hogy az emberek azonnal leállnak, amikor hirdetéseket látnak, és nyitottabbak a történetek olvasására. Mire befejezik a történetet, látni fogják, hogy ez egy hirdetés, és nagyobb valószínűséggel vásárolják azt, amit eladnak.
A cikkkönyvtárak olyan eszközök, amelyeket egyének használnak, akik növelik a webhelyeik forgalmát. Ismét használhatja ezt a marketingt, és meglehetősen könnyű bejutni, ha csak az itt szereplő tippeket használja. Minél nagyobb az online weboldalon megjelenő információ mennyisége, annál nagyobb a esélye, hogy a látogatók a keresőmotorok magas rangsorolása miatt megtalálja Önt, és ezt minden online marketingszakértőnek kiemelt prioritásként kell kezelnie.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.